"Dolfijn" gespot bij Willy Naessens
Op het 7de Cannes Corporate Media & TV awards festival heeft de Willy Naessens Group een
prestigieuze award gewonnen.
Met hun nieuwste bedrijfsfilm wint Willy Naessens Group in de categorie “Corporate Image Films” een zilveren “Dolphin”. Een internationale jury van professionals uit de film- en communicatiewereld selecteerde de film uit bijna 1000 ingezonden corporate films van over heel de wereld.
Willy & Marie-Jeanne namen de award in ontvangst op een gala-avond op donderdagavond 13 oktober, samen met Sara en Maarten Helsen van het productiehuis Concept to Screen.
Het festival wil de aandacht vestigen op de groeiende audiovisuele communicatie markt.
Overheden en bedrijven communiceren meer en meer via films op o.a. sociale media en hun eigen kanalen. De ingezonden films zijn dan ook geen banale bedrijfsfilms. Het zijn films die opvallen tussen de rest omwille van hun creatieve insteek en hoge afwerkingsgraad.
De film is een mix van animatie en beeld die op een ludieke, verrassende manier het verhaal van de Willy Naessens Group vertelt.